اخبار گجت ها

وبلاگی که در زمینه انواع گجت های هوشمند، پوشیدنی و... خبر های ترند تهیه و منتشر می کند

اخبار گجت ها

وبلاگی که در زمینه انواع گجت های هوشمند، پوشیدنی و... خبر های ترند تهیه و منتشر می کند

بهترین مدل بند برای اپل واچ

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۵۹ ب.ظ

امروزه ساعت‌های هوشمند اپل واچ به دلیل زیبایی و تکنولوژی منحصر به فرد در میان افراد محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. این محصول اپل نه تنها یک ساعت است بلکه با آن امکان چک کردن پیام‌ها، دادن پیام، پاسخ تماس‌های تلفنی، فعالیت‌های ورزشی و غیره وجود دارد. کمپانی اپل و دیگر کمپانی‌های فعال در زمینه لوازم جانبی دستگاه‌های هوشمند بند‌های متنوعی را برای این ساعت تولید کرده‌اند که شما این امکان را داشته ‌باشید بند مورد علاقه خود را از میان تعداد زیادی بند انتخاب کنید. یکی از این کمپانی‌ها، JINYA است که در تولید بندهای زیبا و باکیفیت نقش بسزایی دارد. در ادامه به بررسی یکی از محصولات مرغوب این کمپانی با نام JINYA Sporty Band For Apple Watch می‌پردازیم.

نگاهی کلی به بند ساعت اپل واچ

کمپانی JINYA ، از برند‌های مطرح در تولید لوازم جانبی محصولات اپل است. این برند به چندین دلیل مطرح شده است. اول آنکه در تولید محصولات خود به جنس مواد اولیه آن بسیار دقت کرده و از مواد اولیه مرغوب استفاه می‌کند. دلیل دوم طراحی زیبا و با ظرافت محصولات است و دلیل سوم شاما قیمت مناسب محصولات این شرکت باشد. این کمپانی نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد از قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای برخوردار است.  چند نمونه از محصولات این شرکت شامل کیف لپ تاپ، انواع بند‌های ساعت، قاب اپل واچ، قاب گوشی‌های اپل و غیره است.

JINYA Sporty Band For Apple Watch ، همان‌طور که از اسمش مشخص است، سبک اسپرت دارد. به دلیل این سبک خاص، مردان و زنان به سادگی از آن استفاده می‌کنند. همچنین گروه‌های سنی مختلفی امکان استفاده از این بند را دارند. این بند مناسب ساعت‌های هوشمند در سایز 44 میلی‌متری و 40 میلی‌متری، است؛ جنس با کیفیتی دارد و برای افراد استفاده‌کننده از این بند ساعت، ایجاد حساسیت نمی‌کند.

ارگونومی

بند اپل واچ جینیا، سبکی اسپرت دارد و مناسب تمام گروه‌های سنی و مردان و زنان است. طراحی این محصول به گونه‌ای است که از لبه‌های صفحه نمایشگر شما نیز محافظت می کند. تنوع رنگی آن را در 6 رنگ می‌توان دید که تمام سلایق را پوشش می‌دهد. علاوه بر این وزن سبک آن که تنها 25 گرم است؛ استفاده راحت تر از محصول را مهیا می‌کند. این بند برای اپل واچ های سری 4 طراحی شده است.

  • میلاد شریفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی